نرم افزار های معاملاتی بورس کدامند؟

نرم افزار های معاملاتی بورس کدامند؟
به این مطلب امتیاز بدهید:

نرم افزار های معاملاتی بورس به افراد این امکان را می دهند که وضعیت سهم موجود در این بازار را مورد ارزیابی قرار داده و نسبت به خرید و فروش آن ها اقدام کنند. در گذشته بسیاری فعالان بورس، با تکیه بر تجربه شخصی نسبت به انجام معاملات اقدام می کردند و ممکن بود در حین انجام معاملات دچار اشتباهاتی شده و متضرر شوند. چرا که معاملات بورسی عمدتا در زمان های مشخصی سود دهی داند. نرم افزار های معاملاتی بورس، به گونه ای طراحی شده اند که وضعیت بازار را مورد ارزیابی قرار داده و انجام معاملات را در زمان کمتری به انجام میرساند. این نرم افزار ها با داشتن محیط های گوناگون، امکان تحلیل دقیق بازار را فراهم کرده و امکان خرید و فروش سهام را برای افراد ایجاد می کنند. به طور کلی استفاده از نرم افزار های معاملاتی سبب می شود که میزان ضرر های احتمال به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. اما نرم افزار های معاملاتی موجود کدامند؟ هر یک از این نرم افزار ها چه ویژگی هایی را به دنبال دارند؟

 

انواع نرم افزار های معاملاتی بورس

به طور کلی نرم افزار های مورد استفاده در سیستم معاملاتی بورس، عمدتا عملکرد مشابهی دارند و تقریبا نتایج ارائه شده توسط آن ها تقریبا یکسان است. اما افرادی که به تازگی وارد بازار بورس شده و یا کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای بازار بورس را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند، باید اطلاعات جامعی در ارتباط با این نرم افزار ها داشته باشند و حتی با استفاده از چندین نرم افزار به تحلیل بازار بپردازند. در ادامه به بیان ویژگی های برخی از نرم افزار های پر کاربرد در بورس خواهیم پرداخت.

ویژگی های نرم افزار های معاملاتی بورس
نرم افزار متا تریدر

به جرات می توان گفت که یکی از پرکاربردترین نرم افزار های معاملاتی بورس، نرم افزار متاتریدر است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تمام نیاز تحلیلگران بورس را برطرف سازد. به طور کلی این نرم افزار قادر است با ترکیب چند پارامتر مهم در بازار بورس، بهترین نتایج را در اختیار فعالان این عرصه قرار دهد. این نرم افزار در ورژن های مختلفی روانه بازار شده و قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل ها و همچنین تلفن های همراه را دارا است. به طور کلی نرم افزار متا تریدر به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر پوشش بازار بورس داخلی، بورس خارجی یعنی فارکس را نیز پشتیبانی کند.


سفارش آنلاین سرور بورس در چند ثانیه...


نرم افزار مفید تریدر

به طور کلی برخی از کارگذاری ها مانند کارگذاری مفید، نرم افزار های معاملاتی بورس تولید شده توسط خود را در اختیار سهامداران قرار می دهند.‌ به طور کلی این نرم افزار ها بر خلاف سایر نرم افزارهای معاملاتی بورس، تنها به منظور تحلیل بازار به کار گرفته نمی شود. بلکه از این نرم افزار به منظور انجام معاملات بر خط نیز استفاده می گردد. نرم افزار مفید تریدر از جمله نرم افزار های رایگان کارگذاری مفید است که ویژگی های بسیاری را دارا است. این نرم افزار قادر است قیمت های جهانی و داخلی را در اختیار سهامداران قرار داده و میزان سود و ضرر آن ها را مشخص کند. علاوه بر موارد ذکر شده این نرم افزار قادر است قیمت معاملات هر نماد را در طول ۱۱ سال گذشته در اختیار فعالان قرار داده و همچنین وضعیت معاملات و سابقه سفارشات را نشان دهد. لازم به ذکر است که این نرم افزار بر روی سیستم عامل های اندروید و ios قابل نصب است.

بهترین نرم افزار های معاملاتی بورس

 

نرم افزار آمی بروکر

از دیگر نرم افزار های معاملاتی بورس نرم افزار آمی بروکر است. به طور کلی این نرم افزار در دسته نرم افزار های تحلیل قرار داشته و قادر است با محیط کاربری ساده، اطلاعات بسیار مفیدی را در ارتباط با معاملات موجود در بازار بورس، در اختیار افراد قرار دهد. این نرم افزار عمدتا برای تحلیل های کلاسیک و طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته قادر به تحلیل بازار های داخلی و خارجی است. از مشکلات این نرم افزار عمدتا انتقال اطلاعات موجود در بازار بورس به آن عنوان شده است.


نرم افزار داینامیک تریدر

یکی دیگر از پرکاربردترین نرم افزار های معاملاتی بورس، داینامیک تریدر است. این نرم افزار نیز مانند سایر نرم افزار های ذکر شده، قادر به تحلیل بازار بورس داخلی و خارجی بوده و نسخه های متعددی از آن در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. به طور کلی از این نوع از نرم افزار های معاملاتی بورس بیشتر به منظور تحلیل تکنیکال در بورس استفاده می شود. این نرم افزار قادر است با ارائه اطلاعاتی مبنی بر زمان و قیمت سهم های موجود در بازار و همچنین قرار دادن ابزار هایی مانند فیبوناچی و الیوت در اختیار کاربران، شانس آن ها را در برابر خرید سهام های معتبر و همچنین پر بازده افزایش دهد. از جمله مشکلات رایج این نرم افزار می توان به انتقال اطلاعات از بازار بورس و عدم توانایی در اضافه کردن اندیکاتور اشاره کرد.

انواع نرم افزار های معاملاتی بورس
نرم افزار ادونس گت

اگر شما به تازگی وارد بازار بورس شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار ادونس گت را به عنوان نرم افزار تحلیل خود انتخاب کنید. این نرم افزار با داشتن محیط کاربری مناسب و نسبتا ساده و همچنین ارائه اطلاعاتی مبنی بر انجام معاملات و سهم های موجود در بازار بورس، این امکان را میدهد که افراد تازه کار با درصد کمتری از خطا نسبت به خرید سهم های گوناگون اقدام کنند‌. این نرم افزار قادر به شمارش خودکار امواج الیوت بوده و همچنین ابزار بسیار مناسب MOB را در اختیار کاربران تازه کار قرار می دهد.


نرم افزار متا استاک

از دیگر نرم افزار های معاملاتی بورس می توان به نرم افزار متا استاک اشاره کرد. این نرم افزار قادر به تحلیل انواع معاملات انجام شده در بازار بورس بوده و با استفاده از اندیکاتور های اصلاح شده، اطلاعات بهتری را در اختیار کاربران قرار داده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران با استفاده از کدنویسی در محیط آن، افزونه های مورد نیاز خود را ایجاد کرده و به اطلاعاتی که نیاز دارند، دست پیدا کنند. اما لزوم استفاده از این نرم افزار، تسلط کافی بر انجام برنامه نویسی و کدنویسی در این محیط است.

جهت سفارش آنلاین سرور مجازی بورس کلیلک کنید...

نگران نباشید!

کارشناسان سرور بورس، همیشه جهت مشاوره و آموزش در کنار شما هستند، در خرید سرور و یا انتخاب پلن دو دل هستید؟ وقتشه همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید! ☕

021-9100-2772

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم...

پینگ تایم پایین

پینگ تایم پایین

تضمین پینگ تایم کمتر از یک میلی ثانیه در 99 درصد مواقع جهت ارسال درخواست به سرور های کارگزاری و بهره مندی از پهنای باند بالا در ارسال درخواست ها

زیر ساخت و سخت افزار قوی

زیر ساخت و سخت افزار قوی

سخت افزار قوی در کنار اینترنت فوق پر سرعت در شبکه با ثبات احتمال بروز مشکل در درخواست ها را به کمتر از 1 درصد خواهد رساند!

امن و مطمئن

امن و مطمئن

قابل اتصال از هر کجا و با موبایل، تبلت و لپ تاپ! البته تنها شما به سرور مجازی و یا اختصاصی تهیه شده دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

کارشناسان سرور بورس به صورت تلفنی و یا سامانه تیکتینگ دلـســوزانـه آماده ارائه راهنمایی و رفع مشکلات کاربران خواهند بود.

محبوب ترین آموزش ها

گارانتی سرور بورس

گارانتی طلایی سرور بورس به شما

سرور بورس متعهد می شود که کلیه سرور های بورس ، دارای پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه در 99 درصد مواقع و همچنین سرعت اینترنت بالا طبق توضیحات هر پلن باشند .
همچنین تضمین می گردد که در صورت وجود مشکلی از لحاظ سرعت اینترنت ، کل مبلغ پرداخت شده ی شما بازگشت داده خواهد شد .
چنانچه باز هم سوالی دارید حتما با ما تماس حاصل فرمایید...

021-9100-2772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.