دانلود ربات سرخطی super mouse auto clicker

ویدئو آموزشی:

دانلود ربات سرخطی super mouse auto clicker
به این مطلب امتیاز بدهید:

امکانات ربات سرخطی super mouse auto clicker:

ربات سرخطی زن super mouse auto clicker امکانات متنوعی را به کاربران بازار بورس جهت زدن سرخطی موفق می دهد که در ادامه به صورت اختصار به مهم ترین قابلیت های این برنامه اشاره خواهیم کرد:

 

۱- امکان انجام عملیات به صورت کاملا خودکار و در زمان مشخص ( برای مثال آغاز کار بازار بورس ) 

۲- امکان درج مشخصاتی که لازم است کلیک شود با مختصات X و Y

۳- امکان کلیک همزمان بر روی چندین نماد مختلف

۴- پشتیبانی از کلیک همزمان بر روی دکمه های خرید و فروش از چند نماد مختلف

۵- امکان تنظیمات حالت انتظار یا Delay بین کلیک ها بر حسب میلی ثانیه

۶- امکان درج انتظار بین کلیک ها با زمان های مختلف و تصادفی Random

۷- همراه با ویدئو آموزشی کامل ( تنها قابل ارائه به مشتریان محترم سرور بورس)

 

آموزش ربات super mouse auto clicker

یکی از برترین ویژگی های ربات سرخطی سوپر ماوس اوتو کلیکر برای وبندوز ساده بودن تنظیمات آن است. شما در یک پنجره به تمامی تنظیمات دسترسی دارید و نیازی نیست که در بخش های مختلف ربات به دنبال تنظیمات مد نظر خود بگردید. در ادامه تصویر 

تصویر ربات سرخطی super mouse auto clicker

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید این نرم افزار از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به صورت قسمت به قسمت توضیحات هر بخش را خواهیم داشت:

۱- Click Point یا بخش انتخاب محل کلیک

این بخش که در بالا سمت چپ پنجره قرار دارد شما می توانید از طریق مختلف به برنامه اعلام کنید که در چه موقعیتی کلیک را انجام دهد.

۱- گزینه اول هر جایی که ماوس در آن جا قرار داده باشد عملیات را انجام می دهد.

۲- گزینه دوم که به نام click on fixed point است گزینه ای است که ما استفاده می کنیم و در این گزینه مختصاتی که باید کلیک شود را انتخاب می کنیم. توجه فرمایید که تمامی کارگزاری ها دارای دکمه هایی برای خرید و فروش هستند که با وارد کردن مختصات وسط دکمه خرید یا فروش در کارگزاری از کلیک صحیح بر روی دکمه مطمئن خواهید شد. شما می توانید مختصات طول و عرض را دستی در این قسمت وارد کنید و یا اینکه از دکمه ای برای گرفتن خودکار محتصات ماوس در نظر گرفته شده استفاده نمایید. روش های دیگر با اینکه تنظیمات راحت تری دارند ولی درصد خطا در استفاده خواهند داشت.

۳-  در بخش سوم می توانید با استفاده از تعریف رنگ محل کلیک را مشخص نمایید.

۴- در بخش چهارم از این برنامه سرخطی زن می توانید تصویری را به نرم افزار بدهید تا نرم افزار آن را به صورت خودکار در کل صفحه نمایش جستجو کند و بر روی آن کلیک کند.

۵- در قسمت بعدی که مربوط به مورد ۳ و ۴ می شود می توان مشخص کرد که در تمام صفحه جستجو انجام شود و یا اینکه تنها در بخشی از آن

 

۲- Action Name و یا بخش نام عملیات

در این بخش می توانید نامی را برای هر عملیات مشخص نمایید تا پیدا کردن آنها در لیست عملیات ها برای روز های آینده آسان تر باشد، برای مثال می توانید نام کارگزاری خود را وارد نمایید.

 

۳- بخش Click Options یا تنظیمات کلیک ها

در این بخش می توانید مشخص کنید که چه نوع کلیکی و بر روی کدام دکمه ماوس صورت پذیرد. ما برای سرخطی زدن موفق در کارگزاری به تک کلیک چپ ماوس نیاز داریم.

 

۴- بخش Click Interval یا فاصله زمانی بین کلیک ها

این بخش مهم ترین بخش تنظیمات ربات سرخطی super mouse auto clicker است. در این بخش مشخص می کنید که در چه فاصله زمانی کلیک ها تکرار شوند. برای ارسال درخواست ها در حداقل زمان پس از بازگشایی هسته بورس و شروع به سفارش گیری کارگزاری لازم است در میلی ثانیه های اول درخواست شما به کارگزاری ارسال شود. در فیلد آخر از سمت راست شما می توانید اعداد ۱ الی ۹ را وارد نمایید که هر عدد برابر با ضریب ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد برای مثال عدد ۳ برابر با ۳۰۰ میلی ثانیه و عدد ۵ برابر با ۵۰۰ میلی ثانیه خواهد شد. حداقل مقدار این بخش ۳۰۰ میلی ثانیه می باشد.

 

۵- Start Options یا گزینه های شروع عملیات

در این بخش می توانید مشخص کنید که در چه زمانی عملیات ربات سرخطی انجام شود. گزینه اول هر زمان عملیات را start کنید اجرا خواهد شد. در گزینه دوم شما می توانید زمان دقیق انجام خودکار عملیات را با دقت ثانیه مشخص نمایید. در گزینه سوم می توانید  مشخص کنید بعد از گذشت چه قمدار زمان عملیات آغاز شود. استفاده از گزینه های اول و یا دوم توصیه می شود.

 

۶- Stop Options و یا شرایط توقف عملیات

در این بخش می توانید مشخص کنید که عملیات تحت چه شرایطی متوقف شود. در گزینه اول عملیات بدون توقف انجام خواهد شد مگر اینکه در دستور توقف را ارسال کنید ، در گزینه دوم شما میتوانید مشخص کنید بعد از چند بار تکرار، عملیات به صورت خودکار متوقف شود. استفاده از این گزینه توصیه میشود و تعداد تکرار را کمتر از ۱۲ بار قرار دهید.

 

۷- Click Hotkeys 

در این بخش در صورت نیاز می توانید دکمه های پیش فرض start و stop ربات را تنظیم و یا تغییر دهید.

 

۸- After Fixed Point Click یا تنظیمات بعد از کلیک

در این بخش شما می توانید در ربات سرخطی تعیرف کنید که بعد از هر کلیک چه عملی را انجام دهد. کاری نکند یا اینکه به موقعیت قبلی ماوس بازگردد و یا اینکه به موقعیت قبلی باز گردد و یک بار کلیک هم بکند. 

 

دانلود ربات سرخطی super mouse auto clicker

نگران نباشید، نیازی با دانلود و کرک این نرم افزار ندارید. این برنامه سرخطی به صورت رایگان بر روی سرور شما توسط تیم پشتیبانی سرور بورس نصب خواهد شد و 

 

معرفی بهترین ربات سرخطی زن ویندوز

همانطور که مشاهده کردید ربات سرخطی super mouse auto clicker کلیه امکانات مورد نیاز جهت سفارش گزاری و سرخطی زدن موفق را به شما خواهد داد. این ربات بدون هزینه اضافه و به صورت کاملا رایگان بر روی سرور های بورس قرار داده شده است و شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافه از این ربات و دیگر ربات های سرخطی نصب شده بر روی سرور ها استفاده نمایید و با خیالی آسوده به خرید و فروش سهام در بازار بورس بپردازید.

نگران نباشید!

کارشناسان سرور بورس، همیشه جهت مشاوره و آموزش در کنار شما هستند، در خرید سرور و یا انتخاب پلن دو دل هستید؟ وقتشه همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید! ☕

021-9100-2772

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم...

پینگ تایم پایین

پینگ تایم پایین

تضمین پینگ تایم کمتر از یک میلی ثانیه در 99 درصد مواقع جهت ارسال درخواست به سرور های کارگزاری و بهره مندی از پهنای باند بالا در ارسال درخواست ها

زیر ساخت و سخت افزار قوی

زیر ساخت و سخت افزار قوی

سخت افزار قوی در کنار اینترنت فوق پر سرعت در شبکه با ثبات احتمال بروز مشکل در درخواست ها را به کمتر از 1 درصد خواهد رساند!

امن و مطمئن

امن و مطمئن

قابل اتصال از هر کجا و با موبایل، تبلت و لپ تاپ! البته تنها شما به سرور مجازی و یا اختصاصی تهیه شده دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

کارشناسان سرور بورس به صورت تلفنی و یا سامانه تیکتینگ دلـســوزانـه آماده ارائه راهنمایی و رفع مشکلات کاربران خواهند بود.

محبوب ترین آموزش ها

گارانتی سرور بورس

گارانتی طلایی سرور بورس به شما

سرور بورس متعهد می شود که کلیه سرور های بورس ، دارای پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه در 99 درصد مواقع و همچنین سرعت اینترنت بالا طبق توضیحات هر پلن باشند .
همچنین تضمین می گردد که در صورت وجود مشکلی از لحاظ سرعت اینترنت ، کل مبلغ پرداخت شده ی شما بازگشت داده خواهد شد .
چنانچه باز هم سوالی دارید حتما با ما تماس حاصل فرمایید...

021-9100-2772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.