آینده بازار بورس ایران چه خواهد شد؟

آینده بازار بورس ایران چه خواهد شد؟
به این مطلب امتیاز بدهید:

آینده بازار بورس ایران امروزه با توجه به هجوم اکثر مردم به بورس، به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است. به طور کلی با توجه به حمایت های دولتی و همچنین سوق دادن حجم وسیعی از نقدینگی توسط بانک مرکزی به سمت بازار بورس، امروزه کمتر کسی پیدا می شود که در زمینه بورس فعالیتی از خود نشان نداده باشد. چرا که در این برهه زمانی چه اکثر مسئولین و چه مردم عادی در ارتباط با بورس سخن می گویند. اما آینده بازار بورس ایران چگونه خواهد بود؟ آیا هجوم مردم به سمت بازار بورس کار هوشمندانه ای است؟ اینکه بورس ایران تا چه اندازه جوابگوی مردم است یکی از موضوعاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سفارش آنلاین سرور بورس در چند ثانیه…

پیش بینی آینده بازار بورس ایران

به طور کلی با توجه به شرایط به وجود آمده در جامعه و همچنین حمایت های همه جانبه دولت از بازار همانطور که از چند ماهه گذشته مشخص است، می توان گفت که آینده درخشانی انتظار بورس را می کشد. هجوم اکثر مردم به سمت بازار بورس و افزایش نقدینگی در این بازار سبب شده تا بسیاری از شرکت ها و کارخانجات موجود در کشور، نقدینگی مورد نیاز خود را از طریق فروش سهام خود به دست آورده و خود را از خطر ورشکستگی نجات دهند. در چنین بازاری رشد و پیشرفت با افزایش چشمگیری روبرو است و با توجه به این رشد می توان گفت در آینده بازار بورس ایران دچار ریزش شدید نخواهد شد. البته وجود رکود در بازار بورس امری اجتناب ناپذیر است و به نوعی برای ایجاد تلاطم در بازار امری ضروری به شمار می رود.
باید این نکته را خاطر نشان کرد که همانطور که از وضعیت بازار بورس فعلی مشخص است، در آینده بازار بورس ایران نیز شاهد سهم های حبابی و با نرخ رشد غیر واقعی خواهیم بود و این امری اجتناب ناپذیر است. اما برای آنکه بتوان در این افق همواره بهترین عملکرد را داشته باشید بهتر است از هم اکنون در این بازار حضور پیدا کرده و تجربه کسب کنید تا به این واسطه در آینده، سهم های واقعی و حقیقی را از سهم های حبابی تشخیص دهید.

پیش بینی آینده بازار بورس ایران

بر طبق نظر کارشناسان حال که اکثر مردم با بورس آشنا شده اند و به نوعی سرمایه و پس انداز خود را در بازار بورس، سرمایه گذاری کرده اند، بهتر است دولت اجازه حضور اکثر شرکت ها و برندها را در این بازار صادر کند تا به این ترتیب بازار پیوسته در حال تکاپو باشد و شرکت ها نیز نقدینگی مورد نیاز خود را دریافت کنند.


نظرات کارشناسان در ارتباط با آینده بورس

• بورس به مسیر خود ادامه خواهد داد و با توجه به رشد چشمگیر آن، هیچ قدرتی برای متوقف کردن آن وجود نخواهد داشت.
• انتظار می رود که بازار سرمایه تا پایان سال روندی رو به رشد داشته باشد.
• با توجه به حجم وسیع نقدینگی که وارد بازار سرمایه شده است، بورس در حال رشد سریع است و نمی توان هیچ رمان بندی را برای آن متصور شد.
• با توجه به روند صعودی موجود در بازار بورس، پیش بینی می شود که تا پایان سال ۹۹ بورس، از کانال دو میلیون واحد عبور خواهد کرد.
• به طور کلی تا زمانی که حجم نقدینگی وارد شده در بورس، مانند وضعیت فعلی در حال افزایش باشد، می توان به رشد چشمگیر بازار بورس امیدوار بود. اما در صورتی که این حجم از نقدینگی به مرور زمان کاهش پیدا کند، باید شاهد توقف رشد بازار بورس باشیم.


در آینده بازار بورس ایران با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد؟

مشکلات موجود در آینده بازار بورس ایران

به طور کلی با توجه به ورود حجم وسیعی از مردم به بازار بورس و سرمایه و همچنین فراهم نبودن زیرساخت های موجود در این بازار، مردم در هنگام انجام معاملات با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد. انجام نشدن معاملات در تایم و زمان بندی مقرر می تواند افراد را با ضرر های هنگفتی روبرو کند. پیش بینی می شود با توجه به هسته معاملاتی فعلی، در آینده بازار بورس ایران شاهد مشکلات متعددی باشد. این مشکلات همواره می تواند اعتراضات مردمی را به دنبال داشته باشد. اما با توجه به صحبت های مسئولین این احتمال وجود دارد که هسته معاملاتی موجود در سازمان بورس، تا پایان امسال دچار تغییر و تحولاتی شود تا به معاملات انجام شده توسط مردم آسیبی وارد نشود.
از دیگر مشکلاتی که می تواند بر آینده بازار بورس ایران تاثیرگذار باشد، حمایت افراد دولتی و نامزدهای انتخاباتی است. در صورتی که شاهد حمایت دولت جدید از این بازار نباشیم، بازار بورس به صورت فعلی رشد نخواهد کرد.

 

چگونه می توانیم در آینده بازار بورس، موفق شویم؟

نحوه موفقیت در آینده بازار بورس ایران

به طور کلی برای آنکه بتوان در این بازار عملکرد موفقی را از خود به ثبت برسانید، باید در ابتدا آموزش خرید و فروش سهام در بورس، آموزش های مرتبط با عرضه های اولیه و بسیاری از مسائل رایج موجود در بورس ببینید. علاوه بر موارد ذکر شده شما باید از هم اکنون وارد بازار بورس شده و نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنید تا به این ترتیب با کسب تجربه در زمینه سهم های ارائه شده، در آینده بازار بورس ایران حرفی برای گفتن داشته باشید. به افرادی که به تازگی می خواهند در بازار بورس قدم بگذارند، پیشنهاد می کنیم که مهمترین اصل خرید سهام را رعایت کنند. این اصل بیان می کند که سیب های خود را در یک سبد قرار ندهید تا به این واسطه در صورت متضرر شدن سهم، از زیان بیش از اندازه جلوگیری کرده باشید.
در پایان این نکته را باید خاطر نشان کرد که در آینده بازار بورس ایران این توانایی را خواهد داشت که تمام معادلات سیاسی و اقتصادی حاکم بر جامعه داخلی ایران و حتی جوامع بین المللی را در اختیار خود بگیرد. چرا که در شرایط کنونی و وضع تحریم های حاکم بر کشور، تنها بازار بورس است که امروزه به حمایت از دولت پرداخته و تا حد زیادی مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرده است. بنابراین می توان گفت با توجه به حجم نقدینگی موجود در بورس، این بازار جای پیشرفت زیادی خواهد داشت. پس برای آنکه بتوانید در آینده حرفی برای گفتن داشته باشید باید از همین امروز شروع کنید.

جهت سفارش آنلاین سرور مجازی بورس کلیلک کنید…

نگران نباشید!

کارشناسان سرور بورس، همیشه جهت مشاوره و آموزش در کنار شما هستند، در خرید سرور و یا انتخاب پلن دو دل هستید؟ وقتشه همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید! ☕

021-9100-2772

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم...

پینگ تایم پایین

پینگ تایم پایین

تضمین پینگ تایم کمتر از یک میلی ثانیه در 99 درصد مواقع جهت ارسال درخواست به سرور های کارگزاری و بهره مندی از پهنای باند بالا در ارسال درخواست ها

زیر ساخت و سخت افزار قوی

زیر ساخت و سخت افزار قوی

سخت افزار قوی در کنار اینترنت فوق پر سرعت در شبکه با ثبات احتمال بروز مشکل در درخواست ها را به کمتر از 1 درصد خواهد رساند!

امن و مطمئن

امن و مطمئن

قابل اتصال از هر کجا و با موبایل، تبلت و لپ تاپ! البته تنها شما به سرور مجازی و یا اختصاصی تهیه شده دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

کارشناسان سرور بورس به صورت تلفنی و یا سامانه تیکتینگ دلـســوزانـه آماده ارائه راهنمایی و رفع مشکلات کاربران خواهند بود.

محبوب ترین آموزش ها

گارانتی سرور بورس

گارانتی طلایی سرور بورس به شما

سرور بورس متعهد می شود که کلیه سرور های بورس ، دارای پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه در 99 درصد مواقع و همچنین سرعت اینترنت بالا طبق توضیحات هر پلن باشند .
همچنین تضمین می گردد که در صورت وجود مشکلی از لحاظ سرعت اینترنت ، کل مبلغ پرداخت شده ی شما بازگشت داده خواهد شد .
چنانچه باز هم سوالی دارید حتما با ما تماس حاصل فرمایید...

021-9100-2772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.