چگونه در صف خرید سهام عرضه اولیه بهترین رتبه را کسب کنیم ؟

چگونه در صف خرید سهام عرضه اولیه بهترین رتبه را کسب کنیم ؟
به این مطلب امتیاز بدهید:

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با تهیه سرور مجازی بورس شرکت سرور بورس با اینترنت پرسرعت ۱۰ گیگ رتبه اول را در صف خرید سهام عرضه اولیه کسب نمایید

این روز ها با روی آوردن روز افزون مردم به بورس، کمتر کسی است که در صف خرید عرضه اولیه بورس نمانده باشد! یکی از دغدغه های اصلی اکثر کسانی که در بورس فعال هستند اول بودن در صف خرید عرضه اولیه است لذا در این مقاله می خواهیم ۱۰ نکته مهم در ارتباط با نحوه سرخط زدن و اینکه چگونه در صف خرید معاملات بورس رتبه های تک رقمی داشته باشید را آموزش دهیم  ، تمامی مواردی که در این مقاله ذکر می شود با مشاوره مستقیم و جمع اوری اطلاعات از متخصصان نام آوازه در معاملات بورس می باشد .

چرا  باید سرور مجازی بورس تهیه کنیم ؟

با توجه به رشد تصاعدی متقاضیان خرید معاملات بورس و تبلیغات حجیم صدا و سیما  ،  طی ۲ ماه اخیر با افزایش ۱۰۰ درصدی کاربران بورس مواجه شده ایم که اکثر این مشترکین افرادی هستند که به خاطر تورم بیش از حد و سود بالای معاملات بورس ، قصد سرمایه گزاری در این شاخه را دارند .

چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم

طبق پیش بینی متخصصین بورس  ، در سال ۹۹  بیش از ۲۷ عرضه اولیه فقط از سمت دولت خواهیم داشت که همانطور که میدانید ، عرضه های اولیه طی ۷ الی ۱۲ روز سود ۴۰ الی ۱۰۰ درصد برای کاربران به همراه خواهند داشت و همچنین اگر شما بتوانید در روز های متوالی بعد از ارائه عرضه اولیه باز هم سهام خود را افزایش دهید مطمئنن بازدهی بیشتری خواهید داشت  . در روز اولی ارائه عرضه اولیه ، تعداد سهام عرضه شده بین تمامی افزادی که درخواست خرید دارند تقسیم می شود و شما نیازی به سر خط زدن ندارید و کافیست فقط سفارش خود را ثبت کنید و بعد از آن با توجه به تعداد سهم موجود و تعداد نفراتی که درخواست خرید دادند ، این سهام تقسیم می شود.

 

 

یک مثال ساده برای عرضه اولیه بورس:

اگر ۱۰ میلیون سهام عرضه اولیه ارائه شود در روز اول  و  ۵۰ هزار نفر درخواست خرید داده باشند  ، به طور مساوی به هر نفر  ۲۰۰ سهم میرسد.

اما از روز های بعد شما می توانید با قرار گرفتن در اول صف هر تعداد سهم که خواستید سفارش دهید و فقط در صورتی که در اول صف سفارشات قرار بگیرید شانس خرید سهام را خواهید داشت.

برای اینکار شما به اینترنت پرسرعت نیاز دارید!

 

چگونه در صف خرید رتبه اول باشیم

اگر از بهترین اینترنت کشور هم استفاده کنید که اینترنت اختصاصی هست باز هم شما فرق زیادی با سایر کاربرانی که سفارش می دهند نخواهید داشت. به این دلیل که باید از مسیر های مختلغ زیر ساخت اینترنت کشور درخواست شما بگزرد تا به سرور های بورس ارسال شود. اما شما کافیست که سرور های مجازی بورس  ما رو تهیه کنید تا بتوانید با سرعت بیشتر درخواست ها را ارسال کنید. اما این سرور مجازی بورس چه تفاوتی را برای شما مهیا می کند.

فرض کنید که در یک زمان خاص از چند کوچه یک محله می خواهند به نانوایی مراجعه کنند  حتی اگر از سریعترین موتور سیکلت هم استفاده کنند در خیابان اصلی پیشت هم قرار می گیرند و باز هم در پایین صف قرار خواهید گرفت. ولی زمانی که خانه شما بغل نانوایی قرار داشته باشد به احتمال فراوان شما در اوایل صف قرار خواهید گرفت. سرور های مجازی بورس هم به همین صرورت است  ، شما با تهیه این سرویس ، انگار کنار سرور اصلی بورس قرار می گیرید با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه سرعت اینترنت و به محض ثبت سفارش به سرور بورس خواهد رسید و در اوایل صف خرید قرار خواهید گرفت . این محصول تست شده است ، و تقریبا تمامی سفارش های شما در اول صف خرید قرار خواهند گرفت و فقط در یکروز سفارش شما سود بالایی از سر صف بودن کسب خواهید کرد.

پس تعلل نکنید ، تضمین کیفیت این سرویس با ماست  .

برای سفارش این محصول از لینک زیر اقدام کنید. چهار پلن سرور مجازی در این لینک تعریف شده است که بهترین پلن ۴ میباشد .

نیازی نیست که شما اینترنت پرسرعتی داشته باشید ، شما به صورت ریموت به سرور تهیه شده در برج میلاد وصل میشوید و همه عملیات توسط آن سرور انجام میشود .

 

آیا موقعیت ما در قرار گرفتن رتبه های بالای صف خرید تاثیر گزار است ؟

حتی اگر در یک روستا از جنوبی ترین شهر های ایران هم قرار داشته باشید باز هم فرقی نمی کند ، شما با تهیه این سرویس انگار لپ تاپ یا کامپیتونر خود را به سرور بورس  در نزدیکترین موقعیت قرار داده اید .

 

چگونه این سرویس را تهیه کنیم ؟

برای تهیه سرور مجازی بورس با اینترنت پرسرعت باید از لینک زیر اقدام کنید ،  هر چه پلن بالاتری انتخاب کنید سخت افزاری قوی تری کنار بورس خواهید داشت و شانس بیشتری برای سرخط زدن دارید.

 

 

برای تهیه سرور مجازی بورس اینجا کلیک کنید  

 

 

نگران نباشید!

کارشناسان سرور بورس، همیشه جهت مشاوره و آموزش در کنار شما هستند، در خرید سرور و یا انتخاب پلن دو دل هستید؟ وقتشه همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید! ☕

021-9100-2772

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم...

پینگ تایم پایین

پینگ تایم پایین

تضمین پینگ تایم کمتر از یک میلی ثانیه در 99 درصد مواقع جهت ارسال درخواست به سرور های کارگزاری و بهره مندی از پهنای باند بالا در ارسال درخواست ها

زیر ساخت و سخت افزار قوی

زیر ساخت و سخت افزار قوی

سخت افزار قوی در کنار اینترنت فوق پر سرعت در شبکه با ثبات احتمال بروز مشکل در درخواست ها را به کمتر از 1 درصد خواهد رساند!

امن و مطمئن

امن و مطمئن

قابل اتصال از هر کجا و با موبایل، تبلت و لپ تاپ! البته تنها شما به سرور مجازی و یا اختصاصی تهیه شده دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

پشتیبانی حرفه ای آنلاین

کارشناسان سرور بورس به صورت تلفنی و یا سامانه تیکتینگ دلـســوزانـه آماده ارائه راهنمایی و رفع مشکلات کاربران خواهند بود.

محبوب ترین آموزش ها

گارانتی سرور بورس

گارانتی طلایی سرور بورس به شما

سرور بورس متعهد می شود که کلیه سرور های بورس ، دارای پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه در 99 درصد مواقع و همچنین سرعت اینترنت بالا طبق توضیحات هر پلن باشند .
همچنین تضمین می گردد که در صورت وجود مشکلی از لحاظ سرعت اینترنت ، کل مبلغ پرداخت شده ی شما بازگشت داده خواهد شد .
چنانچه باز هم سوالی دارید حتما با ما تماس حاصل فرمایید...

021-9100-2772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.